28 Nisan 2012 Cumartesi

6.- 7. ve 8.günler

Merhaba Dukan diyetinde son 3 günüm rahat geçti. Açlık hissiyatım gün geçtikçe azalmaya başlıyor.Bu da gözün dönmemesi ve iradeyi kaybetmemek için iyi bir şey :) Diyette beni en çok zorlayan şey yulaf kepeğini tüketmek. Yaptığım ekmekler çoğu zaman midemi bulandırdığından artık tatlı ve kurabiye gibi şeyler yapıyorum.Bunların tüketimi daha kolay oluyor benim için. Yoğurta karıştırarak yemeyi de denedim ancak çok felaketti. Kusmamak için kendimi zorlayarak yedim hepsini. Bundan sonra kurabiye yaparak tüketmeye çalışacağım. Tatlandırıcı olduğu için tatlı hissimi de bastırmış oluyor. Diyetin benim üzerimde bir yan etkisi de depresyon oldu. 2 gündür kendimi mutsuz hissediyorum, ağlamak istediğim bile oluyor durup dururken. Havaların güzelleşmesiyle bunu da atlatacağım sanırım :) Kendi yaptığım ekmeğin fotosunu da paylaşayım. Yağ kullanamadığımız için silikon ya da kağıt kalıplar çok pratik, ikeadan aylar önce almıştım bu kağıt kalıpları :) çok da ucuzlar Artık bu ekmekleri yiyemediğimden, kalıpları tarçınlı kurabiyeler için kullanmaya başladım tabi :) Herkese başarılı diyetler :)

1 yorum:

  1. Çok memnunun ben 1 aydır bu diyeti uyguluyorum, güzelliğim değişti daha sağlıklı hissediyorum cidden dukan diyeti ürünlerini de burada buldum tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil